We zijn op de even zaterdagen geopend: 10 februari en 2 maart
Dutch English

Klachten

Soms voldoet het product niet aan uw wensen. Bijvoorbeeld de kleur van het product komt niet overeen met uw verwachting gebaseerd op de foto's van onze website. Ondanks dat we proberen zo goed mogelijk ons best te doen om de juiste kleuren te fotograferen met speciale lampen, kan het voorkomen dat u een andere verwachting heeft.

Tijdens het transport door derden, kan soms het product beschadigd aankomen. Ook dan horen we dit graag van u zodat we dit kunnen oplossen.

Kenbaar maken klachten

We raden u dus aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.